بایگانی مهر ۱۳۹۹ :: تـــــــرانــــس فــــایـــــل

تـــــــرانــــس فــــایـــــل

WELLCOME TO TANSFILE
تـــــــرانــــس فــــایـــــل
ترانس فایل حامی دانشجویان و دانش پژوهان
کلمات کلیدی

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی

یشینه رابطه شیوه های فرزند پروری و نگرش مذهبی با تاب آوری دانش آموزان

دانلود مبانی نظری و پیشینه نگرش مذهبی و تعارضات زناشویی در زنان

پیشینه رابطه نگرش مذهبی با بهزیستی روانشناختی و فرسودگی شغلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پایبندی مذهبی و رضامندی زناشویی زوجین

نظری و پیشینه رابطه وسواس فکری عملی و وسواس مذهبی - اخلاقی

دانلود چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری جهت گیری مذهبی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی

دانلود مبانی نظری ایمان مذهبی و سلامت روان

دانلود مغان و نقش مذهبی و اجتماعی آنان در ایران باستان

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی.

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

پلان تیر ریزی طبقات

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

دانلود اجاره ‌نامه A3 مطابقت با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

دانلود جزوه درسی: درس روانشناسی عمومی استاد محمدی

دانلود بررسی برندهای معروف ایران

نظم دهنده پلاستیکی لباس

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ب.ظ

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51

هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل

تعداد صفحات 51
حجم 259 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب


2-2-1- مقدمه
2-2-2- تعاریف عملکرد سازمانی
2-2-3-هدف از ارزیابی عملکرد :
2-2-4- علل ضعف عملکرد :
2-2-4-1 عوامل فردی
2-2-4-2 عوامل سازمانی
3-2-5- اجزاء اصلی و مراحل اجرای مدیریت عملکرد :
2-2-6-  اما ارزیابی عملکرد چیست ؟
2-2-7- انواع ارزیابی
2-2-8- سیستیم های ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن    
2-2-9- مدل‌های ارزیابی عملکرد سازمانی
2-2-9-1- مدل منشور عملکرد
2-2-9-2- ماتریس عملکرد (1989)
2-2-9-3- مدل نتایج و تعیین کننده‌ها (1991)
2-2-9-4- هرم عملکرد (1991)
2-2-9-5- کارت امتیازدهی متوازن (1992)
2-2-9-6- فرایند کسب و کار (1996)
2-2-9-10- تحلیل ذی نفعان (2001)    
2-2-9-11  الگوی ماهواره ای عملکرد سازمانی
الف)تحقیقات انجام گرفته در داخل کشور
ب)تحقیقات انجام گرفته در خارج کشور

منابع فارسی 
منابع خارجی:

 

 

 

عملکرد سازمانی را می توان حاصل تعامل سه منبع فیزیکی، ‌مالی و انسانی دانست وگفت که منابع فیزیکی و مالی خود به خود موجب تولید و خدمات نمی‌گردند، ‌بلکه این امر زمانی حادث می گردد که عنصر انسانی در سازمان وارد عمل شود و درک رفتار انسان و تأثیر مثبت برآن می تواند سبب  افزایـش بهره وری و بهبود عملکرد گردد (مورهد و گریفین، 1377) 

 عملکرد عبارت است از فرآیند کار یا نتیجه حاصل شده از فرایند کار(سلطانی،1381) وقتی صحبت از عملکرد می‌شود نتیجه کار بدست آمده به ذهن متبادر می‌شود. در زمینه عملکرد، عدهّ ای دیگر عملکرد را برای نتیجه کار بکار می‌برند. مثلاً اگر سازمانی تولیدات خوبی از نظر کمی و کیفی داشت قضاوت مثبتی از عمکرد آن سازمان می‌شود و عدهّ ای هم عملکرد را برای فرایند انجام کار و نحوه انجام کار و نحوه وظایف بکار  می‌برند(علیپور،1381).
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۸:۱۴
مجید شادمهر
اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

قرارداد اجاره نامه سایز A3 فایل Word قابل ویرایش و نسخه PDF نسخه قرارداد اجاره نامه اتحادیه املاک ایران اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید

دانلود اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

اجاره نامه 
اجاره نامه آپارتمان
نمونه فرم اجاره آپارتمان
اجاره نامه واحد مسکونی
اجاره نامه خانه
اجاره خونه
اجاره نامه واحد اداری
اجاره نامه واحد تجاری
اجاره نامه ویلا
اجاره نامه مغازه
اجاره نامه ملک
فرم اجاره نامه
فرمت اجاره نامه
نمونه اجاره نامه
اجاره نامه ورد
اجاره نامه پی دی اف
اجاره نامه خام
اجاره نامه قابل ویرایش
دسته بندی فرم و مستندات
فرمت فایل docx
حجم فایل 157 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

قرارداد اجاره نامه سایز A3

فایل Word قابل ویرایش و نسخه PDF

نسخه قرارداد اجاره نامه اتحادیه املاک ایران

اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید.

تمامی بند ها مشابه با مفاد قرارداد اتحادیه میباشد.

این اجاره نامه برای قراردادهای مسکونی و اداری و تجاری معتبر است.

این قرارداد در دادگاه و ... مورد قبول است

مواردی که باید حتما توجه کنید:

امضا و اثر انگشت موجر و مستاُجر و امضای شاهد های عینی و در دسترس حتما مورد نیاز است.

این قرارداد را باید دو بار در سایز A3 پرینت بگیرید و بعد روی هم بگزارید و بین آن کاربن بگزارید و سپس شروع به نوشتن کنید

امضای قرارداد نباید با کاربن باشد و باید حتما  روی هر برگ با خودکار امضا شود.

در صورتی که نوشته های دو نسخه اجاره نامه با هم تفاوت داشته باشد از نظر قانونی فاقد اعتبار خواهند بود.

فایل اجاره نامه به دو صورت Word و Pdf می باشد.

دانلود اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۹ ، ۰۰:۰۰
مجید شادمهر
شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی.

پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی
 

دانلود پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 195
حجم 152 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی تربیت بدنی


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت آموزشی اصول و مبانی تربیت بدنی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 195 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

از موعظه کردن منع شده بود، لیکن اغلب او را می‌دیدند که در میدانهای ورزشی بین جوانان گردش کرده و با ‌آنان صحبت می‌کند. نتیجه می‌گیریم که بدنهای ورزیده از نظر سقراط اهمیت خاصی داشته است. وی زیباییهای عضلات را تمجید نموده است و مهمترین اصل در زندگی را سلامتی دانسته، که از طریق ورزش آن را می‌توان به دست آورد.

 

 

فهرست مطالب
فصل اول مفاهیم حرکت، بازی، تربیت‌بدنی و ورزش
فصل دوم تربیت‌بدنی و رابطه آن با علوم
فصل سوم شناخت اصول و مبانی تربیت‌بدنی
فصل چهارم شناخت انسان و مکاتب تعلیم و تربیت
فصل پنجم اهداف تربیت‌بدنی و ورزش

 

 

 

 

 

 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۷
مجید شادمهر

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی
 

این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد و منابع می باشد...


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 58
حجم 225 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی

 

این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد و منابع می باشد...

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .

v  بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن

v  بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.

v  بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

 

 

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۷
مجید شادمهر

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی
 

این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد و منابع می باشد...


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 58
حجم 225 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی

 

این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد و منابع می باشد...

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .

v  بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن

v  بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.

v  بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

 

 

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۶
مجید شادمهر
جزوه درسی: درس روانشناسی عمومی استاد محمدی

این جزوه در27 مطالب مهم روانشناسی عمومی را با کیفیتی عالی گرد آورده و خلاصه کرده است

دانلود جزوه درسی: درس روانشناسی عمومی استاد محمدی

جزوه درسی
درس روانشناسی عمومی
روانشناسی
دسته بندی جزوه های درسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 197 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

جزوه روانشناسی عمومی دکتر محمدی.شامل27 صفحه.خلاصه مطالب مهم درس روانشناسی عمومی ..بسیار کاربردی.

دانلود جزوه درسی: درس روانشناسی عمومی استاد محمدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۲
مجید شادمهر